Rapport från en soffa

Håhajaja, nu har jag tagit mig en snabbsurfning - bättre sent än aldrig?!
En del är så himla bra på att uppdatera så jag blir lite avis...

Idag är det söndag, hela dagen. Jag har åkt skidor, lite försiktigt. Däremellan har jag tittat på dem som åker "lite" fortare och längre än jag gör.

Det pågår visst en melodifestival på lördagar, jag ids inte se. Eller lyssna. Kan vara för att det är så många deltävlingar och kanske också för att jag är i den ålder att jag tyckte låtarna var bättre förr....

Annars knatar livet på här  - det är snart dags för ännu en arbetsvecka. Å ibland är de drägliga, ibland riktigt trivsamma. Å nu har det varit så mycket positivt i flera veckor att det nog börjar dra ihop sig...Jag är lite pessimistisk lagd men en snabb koll i erfarenhetsbanken får mig att hysa lite farhågor.

För övrigt så har vi snö och den räcker nog till framemot påsk om inte tövädersdagarna ramlar in.

Nu ska jag kliva upp ur min soffa och hämta mig en apelsin.


Kommentarer
Postat av: Micke

Välkommen tillbaka....gött..! ;)



Ha en underbar Måndag..det har jag :))))))))

2012-02-13 @ 13:44:54
URL: http://guldkryckan.blogspot.com
Postat av: Ninni

Skidtur minsann..jag nöjde mig med en promenad=)



ha en fortsatt goo söndag.kramen



2012-02-19 @ 19:46:12
URL: http://ninni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0