Våren börjar i kväll!

Tar väl och överraskar lite med ett måndagsinlägg också!

Idag eller ikväll rättare sagt kan man tro att våren är här fast vi har flera veckor kvar till sportlovet! I kväll går nämligen mitt favoritlag i fotboll ut på träning på gräs. Ja, konstgräs alltså.

Det är rätt kul att se - gräset lyser grönt och runtom planen ligger snödcvorna! Å på planen studsar både bollar och ystra spelare runt.

På sidan om står vi som är inblandade i allt runtikring laget utom det fotbollsmässiga och fryser om tårna.Ne j, vi behöver inte vara där men...det är lite som att man vill vara där, lite som premiär.

Jag har dessutom en uppgift - jag ska dela ut mössor och vantar som vi fått av en sponsor, till laget. Det är grejor som kommer att behövas...

Å om två månader börjar serien, så mina helger kommer att bestå av fotboll, lite stuga, mera fotboll, gräsklippning och ännu mera fotboll!




Kommentarer
Postat av: Micke

När har ni sportlov egentligen?



Ja...våren kan vara på gång...snön smälter här..översvämningar på varenda gångväg ner till vagnen ju..haha!!



Ha de gött :)

2012-02-20 @ 20:41:12
URL: http://guldkryckan.blogspot.com
Postat av: Maj Korner

Jag tycker det är kul att du är så intresserad av foboll. Jag gillar när människor är dedikerade.

2012-02-28 @ 19:53:30
URL: http://majkorner.blogspot.com/
Postat av: självaste annika

nu närmar sig sportlovet Mike - nästa vecka.

å jag tycker det är så kul att du är tillbaka Maj!

2012-02-28 @ 20:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0