Blåbär och morötter

...har jag levt på några dagar! I sopp- respektive kokt form. Magen har så att säga inte klarat av att behålla annat. Men nu tror jag att jag är på banan igen. Så i morgon ansluter jag mig till den hårt arbetande massan.

Jag har nog vänt på dygnen lite då jag inledde måndagens eftermiddag med att sova i flera timmar...Så klockan är mitt i natten innan jag är trött. Huva, hur ska det bli i morgon bitti?

I morgon ja, då är det torsdag och så blir det fredag och arbetsveckan är slut för den här gången, ibland går det undan. Så kommer den där helgen som alltid känns ett par dagar för kort...

Det blir iallafall inte blåbär och morötter på menyn i helgen! Det har jag bestämt. Så då är det bara att hoppas att magen har förstått det!



Kommentarer
Postat av: Micke

Ett par dagar för kort ja..hehe...MINST ;)



Lätt att det blir lite knepigt när man vänder på dygnet lite...jösses va man skruvar på sig när man kollar på kl mitt i natten och vet att man måste upp om nån timme eller två...hujeda mej..!



Ha en fin kväll :)

2012-01-19 @ 14:47:40
URL: http://guldkryckan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0