Rapportering

Torsdag: Sååå skönt det var att tvätta sig efter att ha tagit av tryckapparaten! Lugn dag på jobbet med lite städning av bänkar och träning till avslutningen.

Fredag: Skolavslutning. Sedvanlig skönsång av de små liven inför föräldrar och allehanda släktingar. Eftersom vi har flera stycken som flyttar eller byter skola så var det lite extra känslosamt efter vårt fika...
Kvällen delade jag med min dotter - vi såg fotboll (det gick ju som bekant åt pipsvängen!) med lite dipp och grönsaker och goda cup-cakes som hon gjort.

Lördag: Äntligen tog jag itu med en rejälare städning! Å sedan kom en mamma till en av tjejerna i fotbollslaget och röjde i min trädgård! Jisses, det blev fint bara av att röja - hon ska återkomma för att plantera lite och röja lite mer! Jag är så tacksam och så glad!!! Vi avrundade  med vin, räkor och prat! Skön kväll.

Söndag: Tog en riktig slappdag! Mest jäst i soffan  och tittat på tv. Men varit ute en sväng och ryckt maskrosor! Skrivit protokoll, plockat ur disk, handlat och nu är det soffhäng igen!

Jag börjar tro att jag utimellan fungerar som en alldeles vanlig människa och varvar hårt jobb med lata dagar! Men faktum är att jag börjar tro att doktorn hade rätt igen - jag behöver nog den där medicinen för att fungera just nu...


Kommentarer
Postat av: Micke

Svar: jo...tyvärr flyttar mycket av eländet med fyllan inomhus...inge vidare det heller...!



Du kanske ska göra som läkaren säger...jag brukar göra det...för säkerhets skull.



Ha en fin vecka Annika.

2012-06-18 @ 20:38:09
URL: http://guldkryckan.blogspot.com
Postat av: Ninni

Kan tro att det var gott att ta en dusch=)



lyd du läkaren, ha en fin Midsommar, stor kram

2012-06-21 @ 10:01:28
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: självaste annika

japp, jag gör som doktorn säger!

2012-06-22 @ 09:13:42
Postat av: Sylvia S

Verkar ha varit en ganska bra vecka. Ibland är det nödvändigt med medicin för balansens skull.

2012-06-30 @ 19:42:50
URL: http://www.sylviasblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0