Gruvarsöndag

Hela dagen har jag gruvat mig och därför bara latat mig. Det blir lätt så när det är söndag och jag vet att jag har måsten men någonstans inbillar mig att jag är i min fulla rätt att helga vilodagen. Å aldrig så mycket rätt till det som när det är något enkelt som håller på bli gigantiskt och alldeles vansinnigt svårt...

Det är snart dags för årsmöte i fotbollsföreningen och jag skulle börja på en verksamhetsberättelse som jag ska presentera för styrelsen i morgon.Jag har dragit ut på det läääääääänge idag men till slut tog jag mig i kragen. Dagen hade f ö då hunnit övergå i kväll. Då hittade jag inte alla papper jag behöver...Så nu har jag skrivit den så gott jag kan utifrån mina papper, tankar och uppfattning om hur den ska se ut.Sedan har jag skickat den till mina styrlesekamrater och hoppas de är hjälpta av att få den dagen innan styrelsemötet så de hinner fundera till vad mer som ska stå där...

Årsmötet är några veckor bort så vi hinner väl fila till den lite, antar jag. För visst är det så att man ska hjälpas åt i en förening? :D




Kommentarer
Postat av: Micke

Helga vilodagen ja..haha...jo...när jag var liten på Ö-helvetet så var banne mig ALLT stängt..endast kiosken var öppen om jag minns rätt...idag är allt öppet varje dag...året runt...näringslivet har gjort sig beroende av att ha öppet året runt.



Hoppas din Måndag flyter på som den ska...ha de bäst. :)

2012-03-12 @ 10:22:26
URL: http://guldkryckan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0