Idédag

Idag har jag köpt nya påsar till dammsugaren. Det vore skönt om det räckte. Man la bara in påsen i rum efter rum och vips var det städat!

Idag har jag inte tränat. Det vore skönt om det räckte att man tänkte tanken: Jag tränar idag.Därefter skulle musklerna hoppa på en och kilona försvinna in i, tja dammsugarpåsen kanske.

Idag har jag önskat att jag skulle vinna några miljoner. Det vore skönt om det räckte. Helt plötsligt bara fanns de där på kontot.

Ibland tycker jag att jag har fruktansvärt bra idéer!



Kommentarer
Postat av: Micke

Köpte såna där träningsgrejer som man tryckte fast på de "vilande" musklerna en gång i tiden...andra gången jag använde den hade jag råkat sätta alla de där "grejerna" på max innan jag tryckte igång dem...herrejävlar va jag hoppade runt i lägenheten innan jag fick bort dem..fjärrkontrollen tappade jag ju direkt...ja jösses...men träning är bra...har jag hört ;)



Ha en fin kväll.

2012-03-24 @ 19:56:50
URL: http://guldkryckan.blogspot.com
Postat av: Ninni

Men vilka bra ideér=)



Ha det gott, kramen

2012-03-26 @ 08:03:49
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: självaste annika

Micke; träning ÄR bra - jag tror på det men ibland är knoppen och kroppen inte i fas...

Ninni; jamen visst har jag!

2012-03-26 @ 19:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0