Bussiga svar


Å några svar fick hon som blev utsatt för kränkande behandling av Flygbussarna....

Skrivet 11 maj 2012 14:59 Okränkt på ön (Ej registrerad)

Kränkt? Herregud, det går ju en massa bussar på Frösön så nog tar du dig in till stan om du vill det! Det är starka ord du använder - kränkt - snacka om känslig!


Skrivet 11 maj 2012 17:05 Tomas (Ej registrerad)

Vaknade du upp i morse och funderade på vad du ska känna dig kränkt av idag?
Precis som namnet anger är det en flygbuss och är avsedd för resenärer till och från flygplatsen. Att någon skulle kunna bli kränkt av det kunde jag inte i min vildaste fantasi föreställa mig.Jag antar att du förväntar dig att få åka med på din vanliga stadsbussbiljett också och slippa betala de 75:- det normalt kostar att åka med flygbussen.

 
11 maj 2012 17:20 anti gnäll (Ej registrerad)

Hur kan man bli kränkt av det? Blir folk kränkta av att länstrafikbussarna från brunflo eller andra orter kör förbi in mot stan utan att plocka upp folk inom stadsgränsen? när dom ser en taxi köra förbi när dom själva måste gå? verkar mer vara gnäll. Gör som alla andra som åker flygbuss istället, lös biljett. 75kr enkel resa, billigare än flygtaxi :)


Skrivet 11 maj 2012 19:18 Brainman (Ej registrerad)

Jag blir kränkt av att bussarna är gula. Det kränker alla kineser, som jag känner empati med.




Som man ropar får man svar heter det va? Det ser inte ut som om det kommer att bli något slags flygbussuppror i allafall!
Skön söndag på er!


 

 

Kommentarer
Postat av: Micke

Ha de bäst Annika :)

2012-05-13 @ 10:40:57
URL: http://guldkryckan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0