Sandy

Jag försöker låta bli att surfa in på Aftonbladets och Expressens hemsidor för de är fyllda med rubriker, bilder och artiklar om Sandy. Ja, ni vet den där monsterstormen som väller in över det stora landet i väst och skapar en hel del kaos och oreda.
 
I går chattade jag med dottern - som befinner sig på Long Island, ön utanför New York. Hon är hos en lagkompis i deras hus som ligger långt från vattnet och utan träd i närheten. Hon räknade kallt med att strömmen skulle gå. Å det har den nog gjort för att idag har jag inte hört något.
 
Men modershjärtat kan såklart inte låta bli att oroa sig...
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Micke

Oj...jo, har en kollega som har familjemedlemmar där, men det har gått bra där hörde jag idag.
Förstår oron, vädreta makter kan man inte stå emot alltid, bara att ta skydd.

Hoppas allt är bra nu.

2012-10-31 @ 20:49:33
URL: http://guldkryckan.blogspot.com
Postat av: självaste annika

Micke, vädrets makter är inte att leka med!

2012-11-01 @ 21:40:31
Postat av: Micke

Hur har allt gått nu?

2012-11-04 @ 08:26:09
URL: http://guldkryckan.blogspot.com
Postat av: självaste annika

Micke, det har gått bra. Strömavbrott såklart. Brodern till mamman i familjen hon var hade förlorat allt, precis allt.

2012-11-04 @ 23:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0