7 september - redan!

Nu är vi redan i september, kan det vara möjligt?!  Fast vi har i veckan haft någon dag då vädret t o m varit mer likt oktober. Kalla, kalla vindar som svept över oss. Idag hann både regnet och solen med oss på eftermiddagen.
 
Det var utefm på skolan och sedan uteaktiviteter på fritids på em.Bägge gångerna med eld. Så jag luktade som en majbrasa när jag kom hem... Innan dess hade jag spridit min väldoft både på Systembolaget och Konsum.
 
Nu sitter jag nyduschad i soffan och uppe i sovrummet väntar en renbäddad säng. Men först ska jag unna mig lite fredagsmys med ett glas vitt vin och tilltugg. Därtill ska jag titta på tv - antagligen kan det bli lite zappande mellan kanalerna. En fördel med att vara själv - fri tillgång till fjärrkontrollen!
 
Skön helg på er!

Kommentarer
Postat av: Micke

Här var det fint väder hela dagen på skolan, ungarna var ute...så även jag..utom på lektionstid förstås då jag funkar som stödperson just nu.

En sak undrar jag bara: Varför sparkar alla ungar på varandra i tid och otid?

Nåja..nu bli det ett glas rött....ska bli smaskens det...ha en underbar helg :)

2012-09-07 @ 20:17:01
URL: http://guldkryckan.blogspot.com
Postat av: Ninni

Igår hade vi kanonväder, riktigt varmt insåg att jag var för välklädd=)
Vi njöt av lite fredagsmys vi med, men jag var trött och somnade i soffan!!
Idag har vi grejat för fullt och njuter nu i solen av ett glas vitt.
ha en fin helg, kram

2012-09-08 @ 15:54:44
URL: http://www.ninni.blogg.se
Postat av: självaste annika

Micke, ja det här med sparkar...går långt ner i åldrarna dessutom!
Ninni; å så skönt man sover i soffan!

2012-09-10 @ 07:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0