Det närmar sig...

...imorgon är det s a s "fulla ös,medvetslös" som gäller. Tre sk planeringsdagar med schemadiskussioner, målformuleringar och arbetsplaner. Sedan börja höstterminen för de små liven på torsdag. Å dan efter det är det ju fredag och m a o helg igen!
 
Efter jobbet kommer nog något värre - ett möte i fotbollsklubben där det lär storma lite på. Ibland känns det som ett "gubbdagis" och jag blir så trött... Å ibland så är det för många som vill bestämma och ha koll på allt och inte litar på någon annan, alternativt dubbelkollar det mesta som andra gjort. Så kom inte och snacka med mig om att det är lättare att jobba med karlar, det tror jag inte ett dugg på numera. Ett jäkla klagande på det mesta och de flesta från dem.Själv är de var och en världsmästare eller i allafall bra mycket bättre än vi vanliga dödliga...
 
Idag hade vi match och jag var en av två matchansvariga - ett roligt jobb upptäckte jag och tror att jag fick till det. Inte alls så svårt och betungande som det framställts för mig. Sedan tycker jag att det är viktigt att "se" alla som hjälper till och jag tror att jag fick till det. En kopp kaffe till den som står i entréen och säljer biljetter är ett litet besvär i jämförelse med hur mycket det uppskattas! Å sån´t är jag bra på. Att ge lite omtanke och som sagt se.
 
"Å sån´t är jag bra på" - det lät lite skrytigt det. Men näe, jag är bra på det. Så det så.
I morgon går jag på jobbet och är bra på det också! Inte världsbäst men inte heller sämst i stan. (Måste peppa så inte den där "vill-inte" känslan tar över!)
 
Hoppas eran måndag blir bra!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: En flicka som är stark

Jag hoppas verkligen att det har gått bra på jobbet idag! Kram!

2013-08-19 @ 16:08:52
URL: http://jessi91.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0