Synd om mig?

Nu närmar det sig på riktigt, semesterslutet!
På måndag är det jobba som gäller ett tag framöver.Å egentligen är det ju inte synd om mig - jag har ju faktiskt ett jobb att gå till!
 
I dag ska jag bege mig till stugan och putsa fönstren som jag sullat ner i mitt kittande och så måla lite runt dem.Känns lite motigt, det där sista finliret är alltid så segt. Men inte heller här är det synd om mig - jag har faktiskt en stuga (nåja,jag äger hälften om man ska vara noga) att fara till och varva ner i om jag vill.
 
Å att jag behöver tvätta är heller ingen anledning till att ömka mig.Jag har tvättmaskin i badrummet och behöver inte boka tid i tvättstuga och svära över hur dåligt den som tvättat innan städat...
 
Ute är det dessutom lite småsoligt så inte ens vädret är emot mig. Så egentligen är det inte synd om mig alls, jag bara vill gnälla lite...över semesterslut, tvätthög och fönsterputsande...

Trevlig gnällfri helg på er!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Micke

Har ju avverkat några veckor nu och vi har startat upp skolan till 50 %..ungarna har en tid nu med lite mildare behandling när det gäller lektioner..detta får fortsätta även nästa vecka för oss som har fyrorna..men sen är det full sula som gäller..stackars satar ;)

Nä..vinner jag på lotto blir jag hemmafru..så det så ;)

2013-08-17 @ 10:02:42
URL: http://guldkryckan.blogspot.com
Postat av: Sylvia S

Lycka till med att börja jobba igen. Hoppas det motiga går över. /Sylvia S

2013-08-18 @ 19:46:27
URL: http://www.sylviasblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0