1 januari

Årets första dag -  jag bara är. Nyårskvällen var god och trevlig!
Men jag har inte lyckats få till mitt sovande efter resan så jag somnade sent och vaknade inte sent, men lite...Å i morgon måste jag kliva upp i tid för jag ska jobba! Å innan dess ska jag lämna lilla bilen på verkstad...
 
Det känns som det kan bli en dyr start på det här året...bilen, tvättmaskinen och tja, säkert något mer som ska åtgärdas. Mina tänder t ex. Å det brukar ju kosta en del bara att öppna munnen hos tandläkaren!
 
På jobbet är det nog rätt lugnt så här på lovet. Bara skolan börjar ska vi väl ha ett nytt jobbschema. Det som vi haft har inte varit bra och nu är det hela överlämnat till chefen. Men eftersom jag jobbar heltid så är det ju inte så lätt att ha några önskemål - t ex så kan jag ju inte börja sent och sluta tidigt på samma dag. Fast det vore skönt.
 
Hemma så ligger det fortfarande en del saker som ska sorteras in på rätt ställe efter resan. Å resten är dotterns.Hon kommer ju hem nu i mitten av månaden och då är det meningen att hennes Usa-sejour ska vara avslutad.Vilket förhoppningsvis innebär att hon finns rättt så nära.
 
Nu ser ni till att ha en bra kväll!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0