Hemma!

Nu är jag hemma och ska försöka ägna dagen åt att packa upp och tvätta. Det ska bli kul...näpp. Det är baksidan av semesteri - inte att komma hem, men att ta rätt på packningen.
 
I Göteborg var jag en av sextontusen på Gamla Ullevi - det var en mäktig känsla. Å kvällen efter var vi i Växjö tillsammans med ungefär hälften så många, det var också mäktigt.
 
Därefter har jag varit i Huskvarna och förlustat mig med väninnans goda mat och fint väder. I går gjorde jag en maratonkörning  - från dit till hit tog det 11 timmar och 45 minuter...Men med ljudbok så går det bra!
 
Jag har fortsatt semester, på hemmaplan. Jag ska vara lite turist i eget län nästa vecka, det kommer en kompis från USA till dottern och henne måste vi ju visa vår fina republik! Antar att vädergudarna sparat det fina vädret tills dess - här har det tydligen varit mest regn och så lite mera regn på det.
 
Nu blir det kaffe i favvomuggen!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0