Galet med mål!

Galen dag och galnare kväll!
 
Dagen -  vi har suttit tre stycken för att göra schema för 13 personer - med diverse olika tjänstgöringsgrad och önskemål. Vi är inte riktigt i mål. Men snudd på galna...
 
I mål landade däremot basketbollen ikväll, massor av gånger. Sveriges damlandslag spelade en galet bra match mot Frankrike. Visserligen med förlust men som dom spelade...Raderade stundtals ut Frankrikes världsstjärnor.
 
I morgon har jag semester. En dag. Den behövs. Knoppen är trött, kroppen slö och göra-listan lite för lång. Så jag ska låta knoppen vila från jobbtänk, träna kroppen och beta av lite på listan. Vädret får vara nästan hur det vill i morgon m a o. I allafall för mig. Jag har tänkt så mycket på och åt andra idag, så imorgon skiter jag i hur andra vill ha det med vädret, haha....   
 
(den här raringen hittade jag på nätet, googlade fram honom)
 
 

Kommentarer
Postat av: Gubben

Frankrike matchen var nog den bästa basket matchen Sverige gjort! Såg Italien matchen igår tyckte de spelade bra. Kul att tjejerna lyckats internationellt.

2013-06-30 @ 08:07:14
URL: http://mhats.blogg.se
Postat av: Micke

Såg inte matchen...gillar inte sport...man blir ju svettig bara av att se på ju ;)

Nä..skojar..sport kan vara kul att se på..spännande ju.
Fast själv håller jag mig ifrån det...håller mig till mina räkmackor här (idag med) haha..!


ha en skön Söndagskväll nu.

2013-06-30 @ 12:14:14
URL: http://guldkryckan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0