Klämfredag eller juldag?

Jag har jobbat denna sk klämdag. Rätt skönt faktiskt. Lite barn och gott om tid!
Hemma har jag mest slöat - läst och tittat på tv.
Funderar på om det är sängdags snart.
En annan fundering jag har är om jag ska träna i morgon...Borde, ska, måste!
I går träffade vi fd svägerskan min och alltså dotterns faster, dessutom de tre barnen.Vi bytte julklappar...för 2012.Så idag har jag egentligen juldag!  :D Här varar julen m a o lite längre än fram till påska!
Nu gäspar jag stort mellan varje mellanslag känns det som, så: Godnatt!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Micke

Jo..blev ju klämdagsjobb här med...fast en lugn sådan...ett barn...och en kollega som kunde göra lita annat han behövde göra istället.

Ha en fin Söndag nu...det ska jag :)

2013-05-12 @ 09:40:35
URL: http://guldkryckan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0