Vinst både då och nu!

Vinst skulle det stå i förra inläggets rubrik.
 
Nu till denna dagen, som varit varm men jag har hållt mig mest inomhus...Har försökt röja men inte kommit igång så bra.Mest lite sporadiska insatser. Desto bättre jobb av mig från det sk soffläget som jag haft mest hela halva dagen.
.
Bara så ni vet:Jag har tagit Tre Kronor till VM-final!
Det är faktiskt sant! För jag har kollat på hela semin och det blev 3-0 till Sverige. Det gick knackigt i början av turneringen men så klev jag in i tredje perioden i kvartsfinalen...Då började jag titta och det var precis vad Tre Kronor behövde. Så idag såg jag hela matchen. I finalen vilar således ett stort ansvar på mig, Enroth och Sedinarna.
 
Robin, du däremot får klara dig själv -  jag kommer att städa under Melodifestivalen. Fast jag kan ju lyssna till TV:n förståss, om det nu kan hjälpa.        
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Micke

Häpp...vill tro att min enda insats genom att titta på denna match också hade med vinsten att göra ;)
Nu får man väl kolla på finalen också...hej då Finland ;)

2013-05-18 @ 17:52:46
URL: http://guldkryckan.blogspot.com
Postat av: www.imitthuvud.hemsida24.se

Ha ha!! Underbart att du "hjälpte" till!!

2013-05-21 @ 08:48:07
URL: http://www.imitthuvud.hemsida24.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0