Jag får inte riktigt till det

...för här är inte städklart ännu. Jag hittar nån katalog, urriven text och dylikt. Då kommer jag liksom av mig.Så dimper jag ner i soffan en stund, som blir till två stunder. Å så gör jag ett litet, väldigt litet ryck igen...
 
Fick i allafall en del tvättat igår. Tvätten sköter sig ju nästan själv så det räknas liksom inte som någon större arbetsinsats. Däremot ska jag sortera och plocka in tvätt som legat som ett dåligt samvete ett tag.
 
Men städat blir det inte idag heller, jag bara småplockar. Kanske blir det någon ordning till slut. Eventuellt.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Gubben

Tvätten fungerar kanonbra här. Jag är ju gift!
Skojar bara :-))!!

2013-10-23 @ 22:38:40
URL: http://mhats.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0