Duktiga Annika

Jag har lyckats. Jag är så himla duktig.
Fast tvärtom.
 
Min dator har jag lyckats fippla med inställningarna på så den tar inte emot mitt trådlösa. Å när jag ringer på dess support så är alla svensktalande upptagna. Att försöka ta instruktioner om hur jag ska klicka hit och dit på engelska känns inte riktigt som min grej.
 
Nu är jag i dottern lägenhet och bredbandar mig.Ja, mitt på blanka onsdagsförmiddagen!
Jag har semester.Började i måndags och slutar idag. I måndags gjorde jag ett jätteröj i matkällaren och ett förråd. I går...tja, lite idiellt arbete och lite slappande...Idag - då är det dags att köra i väg lite skräp och dessutom lämna lite grejor till Pingstkyrkans second-hand. Det fanns faktiskt en del som jag inte behöver....Hur har det blivit så?!
 
Alltså har jag kanske ändå varit lite duktig? I mina ögon sett alltså och det är ju det som är viktigt, att jag är nöjd med mig. För jag umgås ju rätt mycket med mig.
 
 
 
Ha en bra dag därute!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Gubben

visst har du varit duktig! Tråkigt att ditt trådlösa strular, hoppas att det ordnar sig.

2014-04-03 @ 19:00:39
URL: http://mhats.blogg.se
Postat av: Micke

Trådlöst är ett elände, kommer inte över min tröskel;)

Tillönskar dig en fin fortsättning på helgen :)

2014-04-05 @ 12:24:57
URL: http://guldkryckan.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0