trött, tröttare, pigg

Idag började jag strax innan tuppen gal - det gör han klockan 7 har jag för mig. Jag kände mig förvånansvärt pigg fast klockan ringde redan före 6.
 
Glad i hågen gjorde jag mig i ordning för ännu en dag i den kommunala svängen. Så satte jag mig i bilen. Å överrumplades av att  helt plötsligt bli trött, riktigt trött. Det har suttit i hela dagen. Rejält.
 
På em när det var dags för min hemgång yttrade jag till en jobbarkompis att jag tänkt träna, "men jag är så trött så jag vet inte om jag orkar" sa jag. Hon tittade mig stint i ögonen och sa: "Nu går du och tränar".
 
Sagt och gjort. Å nu till det fina i kråksången - jag blev faktiskt piggare!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Micke

De sista dagarna här har jag varit trött som bara den, vet inte varför, måste vara bristen på solljus eller nåt, men trött har jag varit.
Tog en "lutare" på soffan här nyss, hoppas det räcker för att orka sitta uppe en stund ikväll.

Ha de gott nu :)

2014-02-18 @ 17:33:08
URL: http://guldkryckan.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0