Äntligen,äntligen!!!

Jag bor i den här delen av Sverige av många anledningar - en är att jag är född och uppvuxen här. Såledeshar jag både släkt och vänner här. Jag har bott i både i Göteborg och Mora ett tag. T o m  ett par år i Kashmir. Så jag har sett annat än den här sjön och de närliggande fjällen. Så här är jag inte av födsel och ohejdad vana, jag har valt att bo här.
 
En annan,stor anledning, till att jag bor här och den är inte ovidkommande, är att jag tycker om vinter. Alltså vinter som i vinter med snö och minusgrader.
 
Å äntligen, äntligen! Det är -12  och det knarrar under skorna när jag promenerar.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Gubben

Skönt med -12 och snö??
Skönt att du trivs med vintern. Tycker själv att vi haft snö nu, så släpp in våren snart!

2014-01-15 @ 19:11:31
URL: http://mhats.blogg.se
Postat av: Micke

Börjar komma lite snö här igen, fast än så länge knarrar det inte under skorna, men de närmsta dagarna är det nog dags för det..och snöbollskrig överallt på skolan igen, bäst att gömma sig på lärarrummet ;)

Ha de bäst. :)

2014-01-16 @ 19:21:59
URL: http://guldkryckan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0