Liten semesterrapport 1

 
Första semesterdagen ska vara lugn. Har jag hört. Så jag började med nogrann läsning av LT, lokaltidningen, sedan klev jag upp och åt frukost lääänge. Sedan bryggde jag mig en kopp kaffe. Den och en kaka, dagen till ära, tog jag med mig till sängen. När både kaffet och kakan var slut låg jag kvar, det var rätt skönt. Funderade på om det är okej att ligga kvar tills det är dags för lunch?
 
Men det blev inte så - en vänninan messade och undrade om jag skulle komma in till stan och träffa henne och en till. Sagt och gjort - det blev en sallad med räkor, kaffe och surr. Härligt.
 
Sedan tog vi en kik på Indiska - vilket resluterade i en blus och en klänning/tunika för min del...Absolut nödvändingt som ni förstår!
 
Nu har jag suttit alldeles för länge vid datorn. Till mitt försvar kan jag säga att jag fått några måsten gjorda. Nu är det dags att beta av lite mer på dagens lista. Men jag jäktar inte precis - jag har ju semester!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Micke

Gjort sista dagen idag..nu ska man bara försöka inleda semestern..fast först blir det nog att ta en storstädning...tar ett par dagar..SEN blir det gott :)

Ha de fint.

2014-07-02 @ 20:52:31
URL: http://guldkryckan.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0