Väder

Ja, nu har jag jobbat en vecka och ska så göra en vecka till.Sen har jag en veckas semester. Lyx va?
 
Vädret, detta älskade samtalsämne i Sverige, verkar vilja fortsätta vara lite varmt. Så det kan bli en behaglig skolstart för de små liven. Det kan vara så att jag minns fel men jag tror att det alltid var bra väder när mina höstterminer startade...
 
Fast jag är ju inte så väderberoende, jag bor där jag bor och det innebär att jag inte kan räkna med att somrarna ska vara helt igenom soliga och varma som den i fjol. Det är faktiskt nästan bara jag som är så klok! För det vimlar av människor som gnäller på sommarvädret och ändå har de, precis som jag, valt att bo i denna landsände.
 
Däremot kommer det att bli ett evigt gnöl och gnäll från min sida om inte den blir bättre än senaste åren! Men det tar vi då! 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Gubben

Klagar inte på min semester i år. Haft sol hela tiden då man valt augusti som semester period. Var egentligen förra året så bra? Ta bort de 3 veckorna i juli så regnade det då med!

2015-08-17 @ 07:52:10
URL: http://mhats.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0