Sen är mitt ord

Alltså inte som försenad utan senare...mitt ord för tillfället. Känns som om jag siktar på att göra allt sen. Vilket inte är det optimala...
 
Sen till helgen ska jag...tänker jag under veckan. Under helgen tänker jag att sen till veckan. Fast jag vet att jag har otroligt svårt att orka nåt efter jobb och eventuell träning. Det sistnämnda har varit rejält eftersatt dessutom.
 
Ljudtröttheten var alarmerande så jag ställde in en bowlingkväll med efterföljande restaurangbesök i fredags.För idag drog  jag tillbaka en dag med planering och middag för en kompis och  tillika samarbetspartner i föreningsjobbet.
 
Jag känner att jag börjat nagga på reserven i veckan, det där tillståndet som jag känner igen. Från när jag nästan gick in i den sk väggen. Inser att jag får betala för de senaste intensiva och slitiga jobbveckorna.
 
Samtidigt så känner jag att alla dessa sen-grejor skapar en inre stress. Så det blir liksom ett moment 22. Å ingenting blir gjort...På en hel jävla ledig lördag! 
 
 
 
 
 



Kommentarer
Postat av: Gubben

Ta varningsklockorna som du känner igen på allvar. Vem tackar dig om du springer in i väggen igen??

2015-02-17 @ 20:26:32
URL: http://mhats.blogg.se
Postat av: Micke

Kände mig plottrig i huvudet sista veckorna innan sportlovet...så jag tog semester den veckan...gick inte utanför dörren på hela veckan nästan utan satt bara o kollade på film...kände att jag behövde det.
Men som du skriver där...varningsklockorna finns där...bäst att lyssna på dem.

Ha en skön helg nu.

2015-02-20 @ 20:46:55
URL: http://guldkryckan.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0