Jag har en ny!

Äääääntligeeen!
Att ha tillgång till internet på mobil och lilla läsplattan är okej men inte jämt...har sina begränsningar.Jag har nu införskaffat mig en ny dator. Så nu håller vi på att bekanta oss.Jag hoppas vi ska kunna umgås många år för jag gillar inte att behöva försöka förstå vad det är jag behöver för processor, RAMminne och diverse andra teknikaliteter. 
 
 Jag är glad över att datorskaffandet blev av, fast såklart blev det dyrare än jag tänkt från början. Men det drabbar ingen fattig, hahha - kommunalaställd som man är så finns det ju flis....eller så har man blivit rätt bra på att spara av sina knapra löningar.
 
Nu är det bara till att hoppas att detta inköp även medför att jag blir lite flitigare på att uppdatera min blogg!
 
 
 
Relaterad bild
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Snigel

Åh, en ny dator! Mums! Jag tragglar vidare med min gamla stationära dator, men den funkar bra. Lite långsam i starten, men det är jag också... ;)

2015-07-28 @ 23:20:42
URL: http://snigelland.se
Postat av: Micke

Ny dator...stort grattis.
Hoppas ert förhållande håller i många år ;)

Tur de är så billiga idag...ja..så länge man inte har för höga krav...krav som egentligen skapats av svenskt näringsliv...det mesta man läser om en produkt..ram minne och annat...har ingen betydelse för en "normalanvändare".

Lycka till :)

2015-07-29 @ 11:51:47
URL: http://guldkryckan.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0