Marknadsmotivation

Aha, det är dags för helg igen!
 
Under veckan har det varit sportlov i den här regionen av Sverige. Så nu är det snart dags för påsklov?
 
Det är fyra plusgrader ute men lite vind antagligen för enligt mobilen ska det kännas som fyra minus. Men här inne i soffan är det rätt lagom temperatur och ingen vind, hahha.
 
Jag satt precis och tänkte att jag måsta ta tag i mig och göra det jag planerat - gå en sväng in på marknaden. Säkert samma krafs och tingeltangel som vanligt. Det finns dock alltid nåt ätbart jag kan inhandla, en liten korv eller godisbit eller två...Framför allt får jag ett mål med min promenad, den promenad jag så väl behöver och kände mig lite mer tvungen än motiverad att ta.
 
Där någonstans var tankarna när det kom ett sms och jag blev bjuden på middag! Å jag blev så glad så nu fick jag motivationen också, morsning korsning - nu går jag på marknad!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Micke

Påsklov låter bra...tyvärr får man väl jobba fyra dagar där...men det ska väl gå bra...det med. ;)

Marknad är alltid kul, hoppas du hittade något.

Ha de bra :)

2015-03-08 @ 13:38:30
URL: http://guldkryckan.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0