Söndag 11 oktober

En alldeles underbar höstdag är det idag, jag tog en promenad i solen. Det är ungefär det enda jag gjort idag. Det blev tyvärr återigen en soffdag med tv och dator...Fast jag startade diskmaskinen, alltid något.
 
Nu är det ett fotbollsåtagande kvar för denna säsong, en match i Svenska cupen. Sedan är det slut hemmamatcher. Jag tycker att det ska bli rätt skönt att få ta en paus från det ett tag..Jag är lite för trött.Vilket jag egentligen tror beror på jobbet, påföljden blir att det finns inte lika mycket kraft till fritiden som jag önskar.
 
Att ordna inför match tar rätt mycket tid själva matchdagarna. Jag brukar vara på plats ungefär 1,5 -2 timmar före match och sedan minst en timme efteråt. 
Mellan matcherna är det mest detta att baka till funktionärer, ledare och domare som tar tid. Samtidigt är det så kul, vi är ett härligt gäng som jobbar runt matcherna och vi har kul ihop! Så jag misstänker att jag är där igen till vårsäsongen!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Micke

Har ju fått lägga ideellt arbete på "hyllan" här...mitt engagemang finns knappt där numera.
Jobbet tar all kraft.

Sitter dock i valberedningen ännu för en förening...frågan är om jag fortsätter med det efter nyår.
Orkar inte.

Får försöka komma på nåt som snabbladdar mina "batterier"....jo...får hitta på nåt.

Ha de bäst nu.

2015-10-13 @ 20:54:43
URL: http://guldkryckan.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0