Här är jag!

Det är kanske dags att uppdatera lite...för såklart undrar ni vart jag tagit vägen!?!
 
Tja,allt är som vanligt och jag mår bra. Det har kommit mera snö och det gillar jag eftersom det höll på försvinna häromveckan när Gumman Tö gjorde ett rejält besök.
 
Här har vi sportlov vecka 10 och efter det blir det lite förändring för mig på jobbet. Jag ska nämligen bara jobba i skolan...som specialpedagog i den klass jag brukar verka i som fritidspedagog. Å hon som normalt gör det jobbet ska jobba som speciallärare i samma klass. Å hon som i sin tur egentligen har speciallärartjänsten ska vara tjänstledig för att pröva på en annan tjänst. Som ni säkert anar beror dessa omändringar inte på att vi är exeptionellt lämpade utan på den krassa verkligheten...ingen sökte vikariatet för specialläraren. Så visst är vi en nödlösning, det fattar vi ju. Förhoppningen är dock att det ska gå bra...
 
Förresten så mår jag inte tusen procent bra, jag har en skena på högerarmen p g a en infektion i leden från tummen och en bit in på armen. Som jag enligt handfysioterapeuten ådragit mig sakta men säkert...Har haft skenan en månad och på onsdag ska jag förhoppningsvis slippa den.
 
Men annars är allt som vanligt och jag mår bra.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Gubben

Hoppas att infektionen släpper snart. Sportlov vecka 10. Här får jag inget sportlov förrän 2022.

2016-02-20 @ 11:18:57
URL: http://mhats.blogg.se
Postat av: Annika hon själv

Jag har betalt för att ha sportlov, förutsatt att jag jobbar förståss!

2016-02-20 @ 16:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0