Jobbar en liten stund

Förra torsdagen började jag jobba och det är egentligen rätt skönt att göra så  -  börja lite lugnt.  Jag jobbar den här veckan och nästa. Sedan tar jag semester igen, del två,  i två och en halv vecka. 
 
Del två av semestern ska tillbringas härhemma. Jag vet inte om det blir så mycket annat än OS! Eftersom det går i Rio så lär det väl bli att jag vänder på dygnen ordentligt...
 
Så då är jag absolut inte beroende av nåt extremt varmt  och soligt semesterväder! Det är jag nästan aldrig annars heller. Jag är llte konstig på det viset.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Micke

Os får det väl bli här med...frugan gillar det.
Får se om jag hittar nåt jag gillar ;)

Ja du...semester är skönt.

Ha de bäst :)

2016-07-30 @ 12:49:25
URL: http://guldkryckan.blogspot.se
Postat av: Gubben

Visst är det skönt med semester.
Ha det bra!

2016-08-01 @ 08:13:32
URL: http://mhats.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0