Listor

 
 
 
 
 
 
Jag har semester! 
Den börjar med regn och gråmulet vilket innebär att jag inte behöver klippa gräset. Det står nämligen på listan för idag.
 
Jo jag har gjort en lista. För varje dag. Den här veckan - inte hela semestern! Där står vad jag bör hinna med de olika dagarna. Det kan tyckas övermaga tråkigt att ha det så inför semestern men jag måste. Jag orkar knappt vara annat än lat efter en arbetsdag och hemmet förfaller. Så då får jag lov att vika semestern för lite annat än lata dagar.
 
På dagens lista finns både frissan och träning med så den kanske inte blir så pjåkig. Men jag måste ju flytta gräsklippningen till en annan dag - vilket innebär att jag bör göra nåt som egentligen skulle göras en annan dag. 
 
Jamen, vad är Englands uttåg ur EU i jämförelse med mina problem?!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Snigel

Jag har lääänge kvar till semestern (tre veckor) men biter ihop för att klara det. Eftersom det är semestertider (så halva jobbgänget har ledigt) har jag fullt upp på jobbet, och orkar inget när jag kommer hem. Att det dessutom är väldigt varmt gör inte saken lättare. Jag orkar inte ens dammsuga. Nåja, dammråttorna är snälla och låter sig klappas. ;)
Trevlig sommar!

2016-06-27 @ 13:43:24
URL: http://snigelland.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0