1 april

Lurardagen. Jag har ingen aning om huruvida jag blivit lurad eller inte idag. Vad jag vet så har jag inte heller lurat någon. 
 
Tycker det är rätt skönt att 1 april infaller under en helg - man slipper gå på jobbet och vara vaksam på om kollegor och barn försöker luras! 
 
Jag har några bekanta som är födda 1 april...de måste ha fått höra till leda att de är ett aprilskämt!  Det kan inte vara kul mer än de första gångerna...
 
Själv ska jag ta och krypa ner i sängen, läsa lite och sedan sova. Ska försöka lura kroppen så den sover lite längre än 04.40. Då vaknade jag i morse.... Somnade om nån timme till sist och då var jag ju seg som bara den när jag vaknade. Hur kan man ha en kropp som både är kvälls- och morgonpigg?
 
 
Bildresultat för zzzz sleeping
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0