Förlusthelg?

Jag kom hem igår kväll efter en härlig helg med dottern. I ett rätt kylslaget Stockholm. Nästan inte mer vår där än här.
 
I Stockholm hann jag med att se dottern, i sitt nya lag, spela premiärmatchen för säsongen. Tyvärr förlust. Vi hann se Kais Mora spela innebandy mot Täby. Förlust. Idag är det dags för laget härhemma att göra säsongspremiär. Jag hoppas att det inte bli förlust...men jag är orolig. 
 
Vad är det man säger - tredje gången gillt? Då brukar det bli som det är tänkt va? Då borde det bli vinst idag men som sagt, jag är orolig. Risken att jag kan sammanfatta helgen som en förlusthelg känns överhängande.
Jag har gärna fel.
 
F ö så är dete lite sol och ett par minus i den här delen av landet.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0