Vår?

Jag har för många år sedan lärt mig att våren följer påsken. Det har jag tagit till mig och är alltså oftast inställd på att det ska vara snö fram till påsk. Det oavsett om den infaller i mars eller i slutet av april.
 
Så nu borde våren börja - det har varit påsk ju! Här var det snöpudrat på backen i morse. Okej, det är ju ändå den luriga vädermånaden april så det får man stå ut med. 
 
Vad som är värre att stå ut med är den riktigt, riktigt isiga vinden som härjat idag. Den inte bara gick genom märg och ben - den kändes som den roterade runt ett varv inuti kroppen också. 
 
Jag ställde in kvällspromenaden och hamnade....taadaammm....i soffan! Så härifrån önskar jag er nu en trevlig helg!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0