Batterierna laddade!

Från onsdagkväll till söndags dito  som det är nu har det varit dagar och sena kvällar (som oftast övergått i natt...).
Å som jag har njutit! 
 
Att ha henne här på besök har laddat mina batterier och jag känner mig så nöjd. Vi har hunnit med både promenader, vin, mat, skratt och prat. Precis som vi brukar. 
Å en hel dag var vi på stan! Vet inte när det hände sist, det var längesedan jag så nogrannt gick igenom själva stadskärnan. Vi hoppade de flesta kejdor, de är rätt lika över hela landet. Å en sån här gång så har man liksom tiden att undersöka det övriga utbudert av butiker. Så det gjorde vi. 
 
Härhemma har vi ätit och druckit gott och pratat igenom det mesta. Å frukostarna har varit låååånga, ibland har vi suttit närmare två timmar vid frukostbordet!  Tv:n har varit på en gång sedan i onsdags!!! 
Nu väntar vardagen igen och jag hoppas jag kan bära med mig känslan av att vara utvilad och få igång träningen igen, den har legat nere sedan...skamligt nog sedan i december...
 
Å nu släppar jag i Blogg 100 rejält men det har det varit värt!
 
22/100
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0