Den femte årstiden

Jag har precis åkt tremilen i Lahtis. Dvs från soffan.
Som vanligt så vann Astma&allergiförbundet,Norge. Jag är lite skeptisk till att man ger åkare astmamedicin som inte har astma...känns som lite (eller ganska mycket) fusk. 
 
Ute skiner solen och det är några köldgrader, snön knarrar under skorna. Det är m a o alldeles underbart! (Eftersom jag har hjälpt dottern att köra lite grejer till Röda Korset och återvinningen så har jag mest klivit i och ur bilen i solskenet). Vi har vår femte årstid nu; vårvintern.
 
Ha en glad lördag! Själv ska jag bort på middag med vin och surr!
 
 
Bildresultat för tecknad sol
 
 
 
 
 
4/100

Kommentarer
Postat av: Gubben

Hoppas att lördagskvällen blev trevlig för dig. Här var det toppen trots Mello på tv.

2017-03-05 @ 07:46:50
URL: http://mhats.blogg.se
Postat av: Micke

Astmasprej utan att ha Astma...måste prova...kanske blir roligare o jobba då ;)

Nä fy....

2017-03-06 @ 13:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0