Lådstädningen som kom av sig

Oordning i kökslådor - hur svårt kan det vara att åtgärda? Jättesvårt. Jag började så fint med den med plastfolie etc.
 
En massa frågor uppstod:
  • Miljoner etiketter är det vad ett välsorterat hushåll behöver?
  • Ska jag verkligen ha en kulspetspenna i den lådan?
  • När ska jag baka tusen hallongrottor så jag kan använda pappersformarna ( som f ö inte alls ska ligga i den lådan) jag har till det?
 
När fellagda saker skulle läggas i nästa låda - då blev det övermäktigt, där fanns saker som ska ligga ännu en låda längre ner. Jag drog trött ut dem och tömde dem på allt. Å bakom lådorna fanns det en hel del som jag inte saknat - bakplåtspapper, grytunderlägg mm. 
 
Då blev jag trött på riktigt. Så nu är köksbänken full av grejer från tre lådor...och jag bara gick därifrån till soffan.Å eftersom jag klev upp klockan fem för att 29 minuter senare stå vid busshållsplatsen så har jag ännu en ursäkt till att vara trött...Så trött så  jag nog måste krypa ner i bädden!
 
 
 
Bildresultat för små muffinsformar
 
 
 
 
13/100

Kommentarer
Postat av: Snigel

Åh, så klockrent! Är vi systrar? 😂

Svar: Åh, finns det fler som är som mig?! Halleluja!
Annika

2017-03-14 @ 06:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0