Sportlov, sol och marknad

Sista sportlovsdagen för i år! Med strålande sol, igen. Det har varit ett fantastiskt väder - vinterväder när det är som bäst! På nåt vis lättare att jobba när man inte behöver motivera barnen att gå ut och åka madrass,äta mellis ute vid elden.
 
Jag slutade tidigt idag  och hann ta mig en sväng på den marknad som pågår i dagarna tre. Det gamla vanliga med korvar, rökt fisk, diverse sylter och marmelader och mycket annat. Jag köpte mig lite lokala Coccosbollar och två mössor. Därtill ett paket mjukt tunnbröd för dyra pengar. Men gott...jag vet för jag har köpt av dem förrut. Det ska in i frysen och föräras väninnan som kommer om några veckor.
 
I övrigt är det helg och en massa saker att plocka rätt på - det tar liksom aldrig slut. 
Ha det gott!
 
 
 
10/100

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0