Imorgon lördag

I morgon åker jag söderut. En bit söderut iallafall. 
 
Staden jag ska till stoltserar med ett sådant där gigantiskt möbelvaruhus i blått och gult...Ja, jag ska på Ikea. Jag vet inte om jag behöver något därifrån men det brukar ju s a s lösa sig, haha. Tyvärr måste jag erkänna att mitt servett- och ljusförråd är rätt välfyllt. Så det blir det inte, Jo, syrran ville ha lite servetter så då får jag ju tillgodose servettinköpsbehovet (bra ord va?) på så sätt.
 
Efter Ikea-besöket  kommer jag (och kompisen jag bjudit med) att åka in till själva centrum och se fotboll! Dottern och hennes nya lag ska spela seriematch där på eftermiddagen. Den ska vi se och sedan försöka lämna liten låda med grejor till henne och så klart kramas lite. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
(Bild lånad från, tror jag, bloggen Herr och fru Lagergren)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0