Tisdag har varit isdag

Så har även tisdagen övergått i kväll. Det har varit en lång dag - ibland är det inte så enkelt att vara pedagog och ibland inte ens kul...Det finns rädda barn, snoriga barn, uppkäftiga barn, allergiska barn och dryga barn  och i och för sig även några som bara är och gör och mår gott i det lovgäng vi har.
Fast det var skönt på isen, korvgrillningen utföll till belåtenhet och inte ens Mr Gnällspik hade så mycket att klaga på idag! Eftersom jag börjat klockan tidigit fick jag gå hem tidigt också - fast det gjorde jag inte, det blev en lov på stan först. Jag inhandlade lite små och söta och föralldel väldigt flickiga kläder till lilla M. Som jag kanske kan få snusa på framemot torsdag.Hoppas, hoppas!

Pratat med min älsklingsunge har jag också gjort, hon tyckte verkligen att hennes dyra moder skulle gå på ett Friskispass. Jag råkade nämna att jag funderade på det...Så då kände jag att det var dags att ta kordinationskråkan i nackfjädern och flaxa runt lite! Det gick rätt bra - jag hade ju tjuvtränat när Elsa körde sista genrepet på sitt nya program. Det var ett baspass och mer än så törs jag nog inte ge mig in på. Det var inte jättetråkigt så jag kan nog gå fler gånger. Kanske. Nån gång. Ibland.

Nu är jag nyduschad, sängen renbäddad och efter te och tv någon timme och lite hopplock så blir det nog skönt att krypa ner i sängen. Kanske kan jag t o m sova, det var lite snurrigt med det i natt igen.

Väldans vad ni blir uppdaterade med mina förehavanden numera!

Kommentarer
Postat av: Anna

Härligt med en isdags-tisdag! Själv har jag inte bevistat en enda is i vinter..de har varit för dåliga. Men, annars älskar jag att åka skridskor och ha en brasa vid stranden..det är livskvalitet! Anna

2007-03-07 @ 07:49:06
URL: http://annaspytt.blogg.se
Postat av: Camilla

ha en bättre dag idag då...

2007-03-07 @ 09:10:10
URL: http://quarter65.bloggspace.se
Postat av: K - Magalös

Hoppas dagen idag har varit bra och att resten av veckan blir toppen!

2007-03-07 @ 23:24:28
URL: http://mag-o-tarmsjukdom.blogspot.com/
Postat av: annika

Anna - håller med dig, det är livkvalité. Isen la till sist men i år tog det tid.

Camilla - onsdag blev bättre, även vädret!

K-Magalös - Se ovan. Resten av veckan hoppas jag också blir toppen, bara jag får sova.

2007-03-08 @ 07:45:19
Postat av: Annika

Anna - håller med dig, det är livkvalité. Isen la till sist men i år tog det tid.

Camilla - onsdag blev bättre, även vädret!

K-Magalös - Se ovan. Resten av veckan hoppas jag också blir toppen, bara jag får sova.

2007-03-08 @ 07:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0