Bekräftande av forskning

Nu har jag snart jobbat i två veckor så nu kan jag börja längta till nästa semester - som inträffar om en vecka!
Jamen jag gör ju precis som de där holländska forskarna påstod är så bra, delar upp semestern i flera omgångar.
Fast jag gör det mest för att jag inte litar på mig. Jag misstänker att jag skulle gå riktigt djupt ner i avslappningsläge av fem- sex veckors semester i följd att jag inte riktigt skulle orka jobba igen...



                                                                    
                                                               (bilden lånad från internet, visst ser det härligt ut?)



Kommentarer
Postat av: Micke

Jo...nog inte fel att dela upp semestern...men minst två veckors sammanhängande ledighet ska ju vara bra enligt forskningen har jag för mig.



Hade alltid 4-5 veckor förr...industrin du vet...sov bort det mesta har jag för mig...haha.



Ha de bäst! :)

2011-07-30 @ 09:46:28
URL: http://guldkryckan.blogspot.com
Postat av: Ninni

Jag har fem i följd...nu bara en vecka kvar..jag har verkligen soffat till mig och har verkligen ingen som helst lust att jobba just nu=)



Kram kram



Ja bilden ser underbar ut

2011-07-30 @ 12:26:11
URL: http://ninni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0