Morsdagstorsdag

P g a att vi i den här lilla familjen tycker att fotboll är kul blev det inget morsdagsfika. Bussen till matchen gick tidigt på morgonen så vi insåg att det var bättre med en effektiv frukost i köket då.

Idag är det helg och ledigt och ingen match. Så jag fick morsdagsfikat på fm idag, åh, vad jag gillar att äta frukost i sängen, särskilt när någon anna gjort den!

Nu är det sent omsider dags att ta itu med dagen - dottern klipper gräs och jag ska göra lunch, torka golv och plantera mina blomplant som jag införskaffade för snart en vecka sedan...

Borde nog "fli" altanen också men det är inte säkert att orken räcler så långt. Kanske är jag lagomt ikapp med sommarbestyren tills det börjar bli dags för adventsljusen...


Kommentarer
Postat av: soffie

ha en superbra helg:)

2011-06-02 @ 21:33:06
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0