Burr!

Idag tog jag mig för att åka ut till stugan för att "städa in" våren. Jag började med altanen - det var en massa löv och barr som behövdes sopas bort.Sedan ställde jag fram uteinnan jag tog itu med sovrummen. 
 
Ut med madrasser. täcken etc. Hängde ut täcken, vädrade kuddar och madrasser - men det var satan så kallt. Iddes inte försöka få till nån värme inne och sitta där och kura. Så när rummen var återställda men i nystädat skick for jag hem. 
 
En ny arbetsvecka  är på ingång och det är ju tur att jag inte hängt undan vinterkläderna för som jag förstår så är det läge att dra på sig dem! I maj...
 
 
 
 
Bildresultat för termometer minus
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0