Fredagsrapporten

Jodå, jag sov i natt också. Lite längre - från 22.45 till ungefär fem. Jag låg kvar till klockan ringde - vid  halv sex. Idag stod det öppning av fritids på jobbet, en lugn morgon med filfrukost.
 
Det fanns lite energi  kvar i kväll - det är inte alla dagar. Så jag har städat kylskåpet. Under pauserna av Let´s dance. Annars är jag ingen fan av tv 4:as alla reklampauser men idag var dom bra att ha.
 
Sedan ett tag har jag återgått till att använda stegräknare. För att ha lite koll på att jag rör mig i vardagen. Just nu står den på 17 432 steg. Det är jag nöjd med. 
 
I  morgon är det dags att kratta gräsmattan och sedan fara i väg och jobba lite på fotbollsmatch. Det är så jag gör denna säsong, jobbar lite på matcherna - inget övergripande ansvar.
 
Ha en skön helg!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Gubben

Sov länge här också och kommer fortsätta med rummet. Synd att inte Anja vann.

Svar: Fast jag tycker nog att Jesper var lite vassare...
Annika

2017-05-13 @ 06:18:16
URL: http://mhats.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0