Fotvårdad

Nu är semestern snart slut och livet övergår till helg. Denna semesterdag har jag bakat lite och tränat och så det bästa av allt; fotvårdats! Så nu skulle jag nästan vilja ligga skavfötters med mig själv för att kunna pilla lite på fötterna. Herre min dag - de är lena som...ja ni fattar va?
 
Fotvård borde jag unna mig oftare än  jag gör. Nu blev det i allafall av och det var värt varenda krona! Närmare bestämt 580 stycken...Å jag kan inte låta bli att undra hur de står ut - fotvårdarna alltå. Är det verkligen kul att karva på diverse olika, skrovliga och raspiga hälar och tår?!  Andras hälar och tår dessutom, mina egna kan jag stå ut med och jag kan ibland massera dotterns fötter men där går gränsen.
 
Helgen ska jag ägna åt fotboll på lördag och stugan på söndag. Ja, det tar mest hela lördagen med fotbollen eftersom jag ska vara där och "bry mig" både före och efter matchen.
 
Ha en skön helg!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Gubben

Har aldrig varit på fotvård, försöker vårda dem själv med vanlig fottvätt. alla talar om hur skönt det är så man får väl prova det någon gång.
Det kommer väl bli skönt att komma ut till stugan i helgen?

2014-05-17 @ 07:43:37
URL: http://mhats.blogg.se
Postat av: Micke

Skulle behöva det där själv, mina fötter är ju katastrof egentligen.

Men jag har börjat fila lite på hälarna med nån slipgrej som frugan hade i sin ägo men aldrig använt...och lite salva på detta, kanske mina fötter blir bättre av detta, men vackra blir de nog aldrig ;)

Ha så gott.

2014-05-17 @ 11:45:07
URL: http://guldkryckan.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0