Mammas lilla piga?

Ibland är det inte bara fantastiskt mysigt att ha sitt "lilla" barn hemma! Ibland är det till och med riktigt bra, som idag.
Hon har plockat ihop det mesta av julsakerna så då är det bara för mig att plocka ner dem i lådorna. Fast inte i kväll.

I går fixade hon till min dator - satte sladdarna precis där de ska vara och då fungerade den igen!
Dessutom fick jag gå och sätta mig vid dukat bord till frukosten - t o m mackan var i ordningjord. Onekligen en lyx när man normalt har bara sig själv som både frukostfiaxare och frukostgäst.

I kväll fick jag låna ut bilen...så snabbt hon blev så stor mitt lilla barn!

Kommentarer
Postat av: Sylvia

Ja det är härligt med vuxna barn. Relationen går in i en annan fas. Min son brukar fixa min dator, oftast får jag stå där med skammen - i 9 fall av 10 är det "handhavandefel".

2009-01-09 @ 21:09:36
URL: http://pantersylvia.blogg.se/
Postat av: Självaste Annika

Alla åldrar har sin tjusning, nog är det så...men det gick så fort!

2009-01-11 @ 09:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0