Kan själv!

Kolla - jag fick till den, nya datorn! 

Vi lullade in i vår relation lite sakta och lugnt, Såny och jag. Jag fick igång den, fixade återställningskivorna och det kändes verkligen som om vi kom bra överens.

Det blev dags för det mobila bredbandet, först gjorde jag rätt men trodde att jag kryssat fel i nån' ruta och det var då det blev fel fast det var rätt. Hänger ni med? Så när Såny började protestera försökte jag vara tålmodig och len i munnen. Vilket inte gick så bra, fick ringa hit min svåger. Å då ordnade det till sig så Såny och jag återfick vår goda relation igen.

Lite gnissel blev det innan läggdags men det berodde nog på att vi var lite för trötta för att koppla rätt.
Idag känns allt okej.



Kommentarer
Postat av: Lena

All lycka och välgång önskar jag er...

2009-03-17 @ 09:46:39
URL: http://momma.blogg.se/
Postat av: självaste annika

Tack lena,det kan behövas!

2009-03-17 @ 17:27:38
Postat av: Lena

Nya relationer kan vara lite jobbiga, i alla fall i början - innan man lärt känna varandra riktigt ;)

2009-03-21 @ 10:12:36
URL: http://mommasblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0