Grodlöst

Idag har jag varken sett eller hört några grodor. Tror faktiskt inte jag gjort någon heller.

Dagen har varit en vanlig måndag, en alldeles vanlig och lång måndag.

Ibland så funderar jag på om jag ska säga upp mig, bara för att. Men jag törs inte - jag måste nog vänta tills jag vunnit lite eller snarare mycket pengar.

Två roliga saker har jag i allafall gjort, en var att  köpa ett glatt tyg med solrosor på som jag ska ha till draperi. På rea med 25% nedsatt reapris, nästan gratis eller hur?  Å så har jag hämtat ut biljetter - till My Fair Lady,musikalen.

Det bär av tillStockholm i mitten av oktober, med väninnan R. Där ska vi alltså se musikal och för övrigt ranta runt i huvudstaden. Jag förväntar mig dessutom ett ljuvligt höstväder!

Men just nu känns det bara segt, öronen är ljudtrötta och axlarna småvärker och jag måste nog gå ut och gå en sväng och försöka tappa gnället!

Bläh.


Kommentarer
Postat av: Maj Korner

När jag såg My Fair Lady så tror jag jag log hela tiden! Och det var så mycket sånger i den som jag inte hade en aning om kom därifrån. Välbekanta sånger som jag blev glad av.

2009-09-14 @ 22:56:13
URL: http://majkorner.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0