Semester!

Jaha ja, nu har jag semester i veckorna tre...å idag har det regnat så det räcker för de veckorna och förmodligen lika länge till. "Det är bra för potatisen" brukar vi säga när det regnar men fullt så törstig tror jag inte potatisen är.
Hur som helst så var det skönt att få gå hem idag och veta att nu är det semester!

Vad jag ska göra? Tja, inte åka så långt - i år blir det lite budgetsemester. Å nyttosemester förhoppningsvis, jag behöver ta itu med både de ena och det andra i mitt lilla hem. Liksom rensa och röja.

Lite småutflykter blir det nog men annars känns det rätt bra att vara hemma och komma i kapp sig lite. Eller helst komma i kapp sig mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0