Slölördag

Coca-cola tillhör inte min normala kosthållning men nu har jag på ett dygn druckit 2 liter!!! Så nu verkar jag ha fått bukt med min mage. 

Intaget av den koffeinhaltiga läsken och en småbubblig mage gjorde att sömnen inte riktigt ville infinna sig, det blev en konstig natt - somnade först vid 3-snåret. Så det blev inget skutt upp i arla morgonstunden precis...

Jag har ägnat dagen åt just ingenting, läst lite och ätit lite och tittat på tv lite mer än lite. Trött i zappfingret.Nu har jag slöat nog - ska jag adventspynta lite här!


Kommentarer
Postat av: Micke

Svar: Jo, gummistövlar i snö funkar lite halvtaskigt, stålhätta på också :(



Sätt igång och pynta nu ;)

Kram!

2010-11-27 @ 19:08:35
URL: http://guldkryckan.blogspot.com
Postat av: Ninni

Usch för att ha ont i "maggen"...har själv nåt konstigt i magen..mår lite småpyton:(



Ha en skön 1:a advent..kram

2010-11-28 @ 07:49:40
URL: http://ninni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0