Baltanfest!

Japp, jag ska på fest, i morgon kväll.

Kompisen och hennes kärlek har byggt ut sin balkong till en altan. Så då firas det med en Baltanfest!

Jag ser framemot kvällen. Dels för att vi inte träffats på länge och dels för att de kommer lite andra människor jag gillar. Å så kommer det några som jag bara har hört talas om men aldrig träffat, jag misstänker att det är samma från deras sida. Fast tvärtom då så att säga. Eller hur det blir. Vad jag menar är alltså att de hört talas en del om mig de också. Å följdaktligen har de ju inte heller träffat mig.

Men hursom så känns det bra att ha en Baltanfest som semesterstart!


Kommentarer
Postat av: Maj Korner

Åh, det låter jättemysigt! Särskilt att träffa de där okända.

2011-08-06 @ 21:30:24
URL: http://majkorner.blogspot.com/
Postat av: Ninni

Va mysigt med en baltanfest...hoppas du fick riktigt trevligt med alla som du kände och inte kände, men kanske känner nu (fniss)



Kram

2011-08-07 @ 11:15:31
URL: http://ninni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0