Latmajans lördag


Nu grillas det - oset börjar lägra sig över trakten!
Folk är så aktiva - de grejar i trädgården, flöjer i hemmet, grillar och umgås. Själv orkar jag mest bara konstatera att altanen, trädgården och hemmet behöver åtgärdas. Kraftigt.

Under veckan har jag varken haft tid eller lust att göra så mycket åt det hela. Å när helgen äntligen kommer då är jag så slö...Fastnar vid datorn, tidningen eller tv:n.

Fast jag är i allafall hundvakt i helgen. Det är inte så betungande - hon vilar sig rejält mellan promenaderna, hon börjar bli lite till åren. Men jag borde vara piggare än så.

En tvätt har jag i allafall förmått stoppa in i tvättmaskinen, köksgolvet  är avtorkat. Enorm arbetsinsats på en hel lång lördag!






Kommentarer
Postat av: Micke

Lagom arbetsinsats tycker jag...här blev det disk en stund innan jag parkerade mig här..ska strax cementera mig fast i soffan inför schlagern.

Ska sitta där och svära över hur värdelöst alla är...men jag kommer hurra om Loreen vinner..och jo...om de där ryskorna vinner hurrar jag lite också, fast på ryska :)

2012-05-26 @ 17:38:52
URL: http://guldkryckan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0